Azi public o noua poveste a unei prietene. Sper sa va placa la fel de mult cat mi-a placut si mie:

Nu dormeau dar stateau cu spatele unul la altul. Mihai si Marcel se certasera din cauza mea cu o seara inainte dar imprejurarile ii obligau sa doarma in aceeasi camera. Tocmai iesisem de la dus, doar in prosop. Inainte sa ajung langa pat, am avut grija sa incui usa in urma mea. Am lasat prosopul sa cada si m-am cuibarit intre cei doi. Marcel s-a intors spre mine si cu ochii mintii l-am vazut cum imi zambeste. S-a apropiat de mine si si-a lipit buzele groase de ale mele. Mi-am bagat mainile pe sub tricoul lui, mangaindu-I spatele. Mihai, ar fi vrut sa se ridice dar i-am prins mana dreapta si i-am condus-o intre picioarele mele. A incercat sa riposteze dar a inteles ce vreau si ca acum e momentul. Stia ca imi doresc sa fac sex cu doi barbati si stia ca trebuie sa-mi faca pe plac, astfel ca a intrat in joc. Nu stiu cum sau cand amandoi au ajuns sa fie dezbracati. Mi se parea ca timpul trece extreme de repede…Parul meu ud se lipea de pieptul lui Mihai in timp ce ma patrundea cate putin cu degetul. Marcel s-a ridicat in genunchi si s-a postat in fata mea cu pensiul zvacnind si indemnandu-ma sa-l iau in gura. Stiam ca ma doreste de mult, stiam ca ii place cand ii fac oral. Cunosteam poftele amandurora, ii cunosteam bine pe amandoi.

Intre timp Mihai a coborat cu totul intre pulpele mele si imi saruta acum cu pofta, “fluturasul”. A ramas acolo timp de cateva minute pana am avut un orgasm superb. S-a ridicat incet, intorcandu-ma cu fata spre el, sarutandu-ma. Marcel a ramas in spatele meu si m-a patruns incet chiar daca inca zvacneam din pricina orgasmului. Mi-a cuprins sanul stang in palma lui mare si imi saruta gatul. Mihai imi musca buzele in timp ce se ridica. S-a asezat in genunchi in fata mea si mi-a indesat penisul in gura. Era mult mai mare decat Marcel si mult mai salbatic. Imi placea cand era asa. Imi placea sa-l simt pe Marcel in mine si pe Mihai sa-l vad cu fata schimonosita din cauza geloziei dar si din cauza placerii provocate de gura mea. Marcel s-a retras iar in acel moment, Mihai s-a napustit asupra mea patrunzandu-ma cu totul. Nu m-am mai putut abtine si am gemut de placere, din tot sufletul. Ii placea cand gemeam, cand respiram langa urechea lui. Mana mea mangaia mecanic madularul lui Marcel…Dupa foarte putin timp l-am simtit pe Mihai cum ma umple si cum incepe sa tremure. A cazut langa mine gafaind. M-am aplecat peste fata lui, l-am mangaiat, i-am sarutat buzele si m-am intors la Marcel. M-am pus peste el desfacandu-mi picioarele si l-am asezat astfel incat cand ma las sa ma patrunda de tot. Nu a trebuit sa depun foarte mult efort. Chiar daca eram uda, ma simteam stramta asa ca si-a dat drumul oftand adanc si gafaind de parca ar fi alergat.

M-am lasat sa cad intre ei. Mihai mi-a intins o tigara aprinsa pe care am savurat-o fara sa scoatem nici un cuvant.

A doua zi dimineata m-au alintat aducandu-mi cafeaua si micul dejun in pat…