Mircea. Intotdeauna ii placea sa ma surprinda in cele mai placute feluri. Surprize din partea lui ma asteptau la fiecare intalnire a noastra. La scoala eram cuminti, doar ne mai sarutam in pauze si in fiecare dupa-amiaza ma conducea acasa. Dar fiecare intalnire cu el, fie in oras, in parc sau la o terasa, in club sau la el acasa pentru mine era o noua surpriza din partea lui. Atent, finut, imi cumpara tot timpul flori, de fiecare data diferite. Il iubeam nebuneste si orice gest din partea lui mi se parea cel mai romantic posibil. Parea ca traiesc o iubire infinita.

Atunci cand eram singura devoram cartile din biblioteca parintilor mei sau imprumutate de la biblioteca scolii. Citeam tot ce imi cadea in mana, dar favoritele mele erau cartile de dragoste. Imi placea sa ma inchipui in pielea personajelor feminine, iar Sandra Brown era cea care ma cuprindea cel mai bine. Imi placea enorm sa imi imaginez ca personajul principal masculin al cartilor citite este chiar Mircea. Prin comportarea lui fata de mine chiar eram indreptatita sa simt asa, gesturile lui fiind parca desprinse din cartile mele. Ne placea sa fim singuri, sa ne plimbam alene mana de mana pe aleile parcului de la Cetate, iar cand multimea din jurul nostru devenea sufocanta, sa ne refugiem pe zidurile ruinei Cetatii medievale si sa privim de sus Dunarea. Ma abandonam in bratele lui in serile racoroase de toamna, atunci cand pasii nostri ne duceau spre bancile acoperite cu frunze de castan si noi ne asezam sa contemplam natura. Ne distram uitandu-ne la veveritele din parc ce se chinuiau sa stranga micile castane cazute din copaci pentru a-si face provizii pentru iarna, veverite ce se opreau si ne priveau mirate de ce randem de ele. Radeam cu pofta la fiecare gluma spusa de el pentru ca avea un fel aparte de a ma inveseli. Ma topeam de placere atunci cand cuprinzandu-ma de talie, ma saruta sub ureche, pe gat. Ma intindeam sa-i cuprind gatul cu bratele mele si sa-i primesc rasuflarea calda in parul meu, in timp ce eu il sarutam pe obrazul proaspat barbierit ce mirosea a aftershave cu mosc. Ma innebunea mirosul lui barbatesc si chiar si acum tresar atunci cand un barbat ce poarta acelasi parfum trece pe langa mine. Imi placea sa-l privesc imbracat in camasa, cu primii doi nasturi desfacuti si mansetele manecilor impaturite de doua ori, cu blugii negri si pantofii tot timpul lustruiti. Imi placeau mainile lui, cu manichiura tot timpul facuta, cu degetele lungi si suple dar puternice, cu pielea fina. Imi placea parul lui brunet si des, dezordonat intr-un mod frumos, intotdeauna curat. Imi placea sa-mi trec mana prin parul lui proaspat tuns si aranjat. Imi palceau buzele lui pline, conturate intr-un zambet permanent, de parca toata fericirea lumii s-ar fi adunat acolo. Imi placea sa i le sarut, sa i le simt pe piele atunci cand se juca pe gatul meu dandu-mi fiori de dorinta. Eram innebunita sa il las sa ma ridice in brate atunci cand ne vedeam prima data in ziua aceea. Imi placea enorm sa ma abandonez in mainile lui si sa ma las ajutata atunci cand saream de pe un zid pe altul al Cetatii, in fuga noastra spre intimitate. Imi doream ca timpul sa stea in loc atunci cand ma privea si ochii lui spuneau doar „Te iubesc!”. Imi placea sa il privesc atunci cand se dezbraca si corpul lui atletic reflecta lumina lumanarilor din camera, lasand impresia unei statui a lui Apollo din Grecia Antica. Ma infierbanta intotdeauna ideea ca voi merge la el in dormitor, in intimitatea camerei lui, chiar daca era doar pentru a ne face temele impreuna. Imi placea sa fac dragoste cu el ziua, sa-l vad gol in lumina zilei, sa-i mangai bratele si pieptul atunci cand ma saruta. Imi placea sa-i simt transpiratia pe spate atunci cand faceam dragoste si degetele mele sa alunece pe ea. Ma excita imaginea fundului lui gol cu fesele sferice si puternic conturate, asa cum mi le inchipuiam chiar si cand purta pantaloni. Eram innebunita dupa penisul lui, chiar si in stare flasca, ce mirosea tot timpul a sapun, cu pielea fina, mai inchisa la culoare, de parca ar fi fost bronzat. Imi placea sa-i vad reactia atunci cand ii atingeam penisul erect si acesta zvacnea in sus de parca ar fi vrut sa ma salute. Imi placea sa ii descopar capul rosiatic, cu pielea subtire, cu mica gaura din varf, loc unde intotdeauna limbuta mea se oprea. Imi placea gustul lui dulce-sarat, scrotul lui ce tot timpul il mangaiam cu degetele mele. Imi placea sa-i simt buzele pe buricul meu, limba patrunzandu-ma acolo de parca ar fi vrut sa-mi alunge fluturasii din burtica. Imi placea sa-i simt gura fierbinte poposind pe clitorisul meu, apoi clitorisul chinuit de buzele lui de parca ar fi fost un mic penis. Imi placea degetul lui ce incepea sa patrunda in mine intr-un ritm diabolic de incet si de placut, pentru ca mai apoi, udat de sucurile placerii mele, sa-l alunece in anusul meu. Imi placea sa stau pe burtica, cu picioarele desfacute pe marginea patului, iar el sa imi smotoceasca pisicuta, in timp ce degetele lui dibace sa imi exploreze ambele gauri din zona aceea. Imi placea sa il privesc in timp ce isi mangaia penisul, asa cum il rugam sa o faca atunci cand eram la ciclu si nu puteam sa fim impreuna. Imi placea expresia fetei lui atunci cand ajungea la orgasm, sperma lui tasnind din varful penisului inrosit de excitare. Ii ofeream un spectacol asemanator de fiecare data cand faceam dus impreuna si ma lasam mangaiata de el cu jetul dusului si de mainile mele dibace. Vedeam cum penisul lui se avanta in sus de fiecare data cand gemeam de placere si asta ma infierbanta si mai tare. Imi placea sa il las sa-mi ofere orgasm doar cu degetele, limbuta si buzele lui, ca apoi sa ii cuprind penisul intre coapsele mele si sa ma misc tinandu-i-l lipit de clitorisul meu pana ce sperma lui fierbinte mi se prelingea pe coapse. Imi placea sa il iau in brate noaptea cand dormea cu spatele la mine si, strecurandu-mi o mana in pijamaua lui, sa ii mangai penisul pana ce avea orgasm, in timp ce mana mea libera ma mangaia pe mine. Imi placea sa intind sperma lui inca fierbinte pe burtica mea atunci cand termina acolo, sau sa il las sa ejaculeze pe spatele meu cand eram cu spatele la el. Incercam sa aflu unde vor ateriza picaturile de sperma si ma infioram la fiecare atingere. Imi placea sa-i simt penisul fierbinte in vaginul meu, umplandu-mi la refuz pisicuta si aruncandu-mi artificii de placere in creier si spasme in fiecare muschi. Savuram fiecare clipa alaturi de el de parca ar fi fost ultima, desi nu mi-as fi dorit niciodata sa ne despartim…

Si a venit si ultima clipa a noastra impreuna. Imi placea…